Marknads helg

 
Gaah va roligt jag har haft i helgen!! Emilia kom upp till mig och vi började helgen med förfest hos mig. Vi blandade massa roliga drinkar och hade jättekuligt. Sen drog vi iväg på förmarknads fest. Dansade som galningar och hade roligt. Drog hem kl 3 i regnet, duschade, drack te och kollade på Aladin. Mys ^^.
Dagen efter gick vi på marknaden. Vi va trötta som bara den, men bestämde oss för att åka karuseller. Herregud säger jag bara! Karusellerna är läskigare än vad jag kommer ihåg att dom va när jag var liten. Jag och Emilia skrek som små tjejer ;) Vi köpte lite godis och sen gick vi hem och sov, för på kvällen var det marknadsfest!! Festade med massa roliga kompisar, dansade och skojade. Vi hamnade på efterfest och tillslut var det bara jag, Emilia och Linda kvar. Vi dansade som gaaalningar hela natten, sen fick vi för oss att gå och bada. Men när vi kom fram kom vi på att det va kallt.. så vi badade inte :P Dagen efter hade vi massa bakismys och åt massa god bakismat. Skit kulig helg helt enkelt. Om du orkade läsa allt detta är du grym och ska få en kaka :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0