Drömmen som ska bli sann!

 
 


Ååh nu har jag äntligen hittat den perfekta utbildningen för mig. Har varit så svårt att välja, ska jag välja en maskör utbildning eller en makeup-artist utbildning, ska jag välja en som erbjuder mycket eller en som har bra kontakter, ska jag välja en som är billig eller en som har riktigt bra kvallité. Och så bara av en slump så hittade jag Art of makeup school. Den är ganska billig, men har riktigt bra kvallité, den erbjuder mycker bra moment och har bra kontakter och viktigast av allt den kombinerar maskör och makeup artist utbildningarna!!! Jag kommer både få lära mig att sminka till bröllop, göra fransförlägningar, fixa naglar, göra håruppsättningar och allt sånt som tillhör beauty-makeup, samtidigt som jag även kommer få hålla på med specialeffekter F/X smink, liksom avskärda halsar, flinthättor, föråldrings makeup m.m och proteser och mask gjutning, verkligen face of stile (för er som sett de)
Ååh känns verkligen som en perfekt utbildning för mig !!! Men vist det kostar en del.. typ 70 000 ... Man jag ska spara som en liten hamster på mina pengar så ska jag lyckas få ihop pengana! Det ska gå! Detta är min stora dröm och jag ska inte låta den bara få vara.
Sååå om alla läsare jag har på en dag (typ 50) ger mig 1400 kr var så har vi ju löst det hela! :D hahah

Bara för att ni har orkat läsa allt detta (eller skrollat förbi det) så bjuder jag på lite bilder som jag har sminkat på :)
 
  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0