Dirty little liar

Jag är en liten lögnare.. Jag lovade att jag skulle börja blogga ordentligt, men det har jag inte :( Mitt liv just nu har varit jobb, jobb, jobb och sova, sova, sova. Kul? Nej! Men nu ska jag rycka upp mig och blogga massa. För jag vet ju att ni inte står ut om ni inte får veta precis allt som händer i mitt liv (just kidding)
Idag är jag ledig wopwop!! Så idag ska jag träna, städa och bara chilla massa :) Ikväll ska ja sitta barnvakt åt lilla Wille. Det va sjukt längesen jag gjorde de nu så jag hoppas att det inte blir massa tårar på dagis när jag kommer istället för hans mamma :/
Aja nu ska jag fixa med roliga inlägg istället. Puss på er mina psychos.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0