the past and the present and the future

Hello mina psychon. Var fan har jag hållt hus? Jo det ska jag tala om, jag har varit i Tyskland :D Blev så massa grejer innan att jag inte han att blogga innan eller fixa tidsinställda. Shame on me! Men tyskland va i alla fall jättebra och jag ska skriva mer om det senare ;) Just nu sitter jag och dricker en varmakoppen och ska snart springa iväg till skolan ;) När jag kommer hem måste jag fixa med mitt projektarbete. Det ska vara inne på fredag och jag har knappt börjat :O Men jag ska försöka att blogga lite också. Jag har ju köppt massa fina grejer som jag måste visa och färgat håret och allt möjligt ;) haha

Nee nu måste jag springa, men nu vet ni iallafall att jag lever ;)



Puss på er mina psychon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0