2011



Rix FM Idol Live

Jag, mina systrar, mamma och min systers pojkvän åkte till Linköping och kollade på idol live :) Dock tyckte jag att det ända värt att se var Jay Smith ;)




(asbra bild min syster Angelina tog)


Alex = Bloggerska

I februari så började jag blogga massa, flera gånger per dag. Jag började med mina hot och not och hade mitt besöksrekord ;) Planerar att bli så duktig igen ;)




Oliver och jag gjorde slut
Det var jättejobbigt först, men efter ett tag så kom jag fram till att detta verkligen var bäst. Vi hade inget gemensamt längre och träffades aldrig. Vi var tillsammans i nästan 3 år. Blev dock ganska snabbt kär i en ny person, nämligen en tjej vilket fick mej att förstå att jag var bisexuell.



Model för en dag
Var på sånt där model för en dag som nästan alla var på ett tag ;)






...Och Lina fotade mej när jag kom hem ;)




London
Åkte på klassresa till London. Det var skit kul :D Älskade shoppingen och Madame Tussauds :D




Metaltown och WCR
Fy satan vad roligt jag och Linda hade under MT. Vi drack inte en droppe alkohol, men ändå flummade vi runt och skrattade så vi fick ont i magen. Och så var det ju massa bra musik :D Längtar verkligen efter detta års MT :D




Hultsfreds festivalen
Min första festival som singel :D Behöver jag äns säga att jag körde på som fan ;) Träffade Fluffy och Swen här med :)





Klappa varg
Var på Kolmården och klappade vargar :) Det var jättehäftigt. Något jag rekomenderar till alla :D Vargarna var jätte mysiga och kom fram och ville bli klappade :D



Emmaboda
Min andra festival som singel och jag körde på fullt ut här med ;) Hade jätte skit mega as kul verkligen :D Blev nertrampad i publiken dock :O Ajsing..




Jakob <3
Efter Emmaboda så började jag vara mer och mer hemma hos Jakob och tillslut så bodde jag här :D Dock viste vi inte riktigt om vi var tillsammans eller inte, det var komplicerat, men det löste ju sig till det bästa ;) haha





Halloween
Jag och Amanda hade en riktig awesome Halloweenfest :D Det var verkligen jätteroligt och alla mina vänner var där :) Längtar redan till nästa fest Amanda och jag ska ha ;)





Dansuppvisning
Hade en stor dansuppvisning här i Hultsfred. Det gick verkligen skit bra och jag var skit stolt efteråt ;)







Det har varit både ett bra ch ett dåligt år, men allt har iaf lätt till det jag har nu och det är jag extremt nöjd med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0