Träning

 
Godmorgon mina psychon. Jag ska börja dagen med lite träning. Som jag skrev i början av sommaren så har jag, mina systrar, Jakob och min systers pojkvän en tävling om vem som kan bli hälsosammast under sommaren. Så när jag kom hem från Emmaboda så började hårdträningen ;) Så sen dess har jag tränat lite nästan varje dag :) Jag hoppas verkligen att det har gett lite resultat. Jag har faktiskt inte vägt mig sen innan sommaren.
Sen vet jag att det är så himla modernt att man ska vara nöjd med sig själv och alla som tränar eller bantar är skurkar och dåliga förebilder, men så tycker inte jag! Självklart håller jag med om att man ska vara nöjd med si själv, men det har börjat gå till den grad att det skulle vara dåligt att äta nyttigt eller träna. Kroppen mår bra av nyttig mat och träning. Jag känner ju själv att jag mår bättre av det :) Sen förstår jag självklart alla som säger att man ska vara nöjd med sig själv. Det ska man, men träning är bara nyttigt :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0