Hitta din studentklänning

Jag har hört att många har problem med att hitta den perfekta studentklänningen. Man vill ju ha någon som ingen annan kommer att ha och någon som är riktigt snygg och din stil, men ändå ska det vara en enkel vit klänning. Det är lite svårt. Därför tänkte jag tippsa om lite olkia sidor där man kan hitta snygga studentklänningar :)




Melba.se är en svensk sida med asiatisk stil :) Det finns massa fina klänningar (och massa annat snyggt) Vissa klänningar kan dock vara lite korta ;)



Nasygal.com är en amerikansk sida, med kläder med attityd. Älskar verkligen denna sidan och dom har massa snygga klänningar till studenten. Glöm inte kolla deras Sale sida också. Vissa klänningar kan dock vara jättedyra medan vissa är normalpris.



Nelly har massa snygga studentklänningar. Här kan man lätt hitta den man vill ha. Dock kommer nog ganska många köpa sina studenklänningar här :/



Linn-lay är också en svensk sida som säljer asiatiska kläder. Här finns massa snygga klänningar och det bästa är att det är billigt. Här kan du hitta en jättesnygg studentklänning för bara 99:- :O  Här har jag hittat min studentklänning :D

Hoppas att ni har fått lite hjälp ;) Och ni som inte tar studenten detta år kan ju alltid klicka in på sidorna och hitta annat snyggt ;)




Kommentarer
Postat av: Hellolittlefella

Wow snygg klänning! (:

2012-04-04 @ 18:13:04
URL: http://hellolittlefella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0