a rainy day

Hellu mina psychon.

Just nu sitter jag i skolan och tråkar. Bode egentligen plugga (måste plugga massor nu :() Men tänkte att jag skulle vara lite duktig och blogga lite ;)

I måndags hade jag som sagt studiedag och då passade jag på att träffa fina fröken Nicole :D Vi gömde oss för regnet och satt och drack kaffe och babblade om allt och lite till. Har inte druckit kaffe sens innan jag blev staight edge (åttan någon gång) Så det var jätte mumsigt. Tror jag ska ersätta mitt extrema sockerberoende med koffeinberoend? hmm..
Iaf så var det jätte mysigt och sjukt skönt att babbla av sig om allt med någon som verkligen förstår.
Glad att jag har hittat en så underbar kompis. Hoppas bara jag kan lyckas klara av allt pluggande, vara nykär och pluttinuttig och hålla kontakten med mina kompisar. Bode ju även börja träna ordentligt också.. Hmm.. detta ska jag klara !



En bild som egentligen inte alls är från i Måndags, utan snodd från FB, men den passade ;)

Nu ska jag ha Svenska C. Ska försöka blogga lite mer idag ;)

Puss på er mina psychon



Kommentarer
Postat av: Nicole

aw :D de va übermysigt att ha dig här. lär vi göra om många gånger om ^^

puss på dig fining!

2011-09-07 @ 14:17:36
URL: http://nicole-ejnarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0