Silverdust

Jag har ingen kortläsare så tyvärr kommer jag ine kunna visa er mina fina London bilder föräns på Månda :( Stå ut!

Igår var jag i Mönsterås och kollade på när Linda sjöng :D Jätte duktiga va dom allihopa :D Efteråt åkte vi hem till hennes faster och fikade, myspysigt va de :D


Gamal bild snodd från fb..


Idag stanna jag hemma från skolan för jag har bara en lektion, men jag måste ändå plugga sönder som en galning på psykologi B. Blääää. Jag ska även åka hem till min mor och hämta massa smink eftersom att jag imorgon ska sminka Linda inför hennes bal :D Jag är faktiskt ganska nervös. Tänk om jag fuckar up det totalt :O Men jag tror det blir bra. Ska göra en sminkning som jag är van vid och vet att jag kan :D Massa bilder kommer självklart sen :D

En blandning mellan dessa två sminkningarna kommer det ungefär bli:




Kommentarer
Postat av: Becka

Sv; aw, tack :D men funderar mer på att göra som på den översta bilden ^_^

2011-05-27 @ 17:18:11
URL: http://lindarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0