Makeup artist

Funderar som sagt var på att ta ett år efter gymnasiet till att utbilda mig till make-up artist, men fy satan va dyrt det är. Den billigaste jag har hittat ligger på 33 000:- :( och alla ligger i Stockholm, Göteborg eller Malmö :( Blää kan dom inte starta en i Kalmar eller nått, haha :D då hade det ju inte vart lika farligt med priset. Aja det får väll bli något senare i livet kanske..

Asså jag är inte dum, självklart förstod jag innan jag kolla up det att det skulle vara skit dyrt och ligga långt bort, men man kan ju alltid drömma ;)




Kommentarer
Postat av: Tess

Roligt att du hittat något du skulle vilja göra :)

Detta skulle passa dig bra :)

2011-05-09 @ 11:37:14
URL: http://lifestylebytess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0