Hot or not





Biker tights

Asså vem fan kom på att tightsen skulle sluta ovanför knäna?! Vilken korkad mäniska det måste ha varit! Det ser ju sjukt fult ut. Jag har inget emot korta tights som slutar under knät, men över knät?! Det framhäver hur stora lår man har och har man skjorts över som de flesta har ser det bara konstigt ut, typ lager på lager. Och jätte många har de!!! Jag kan inte förstå mig på det, hade dom inte råd med en decimeter till tyg så att det kunde gå under knäna så att man inte behöver framhäva sina lår? Nån som kan förklara vad som är snyggt i detta?



Nätstrumpbyxor

Nätstrumpbyxor är så mycket mer än sånna där man tänker på som man ser ut som en kassler i. Nätstrumpbyxor kan vara mönstrade och i flera olika nätmönster. Nätstrumpbyxor med litet nätmönster och med till exempel blommönster som på bilden tycker jag är skit snyggt. Dessutom är det väldigt skönt att ha nätstrumpor nu till sommaren istället för vanliga tights eftersom det är luftigare. Helt klart något av det snyggaste du kan ha på benen.


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag har ett par "bikertights". Vita med spets i botten.Men använder man dom sådär är det grymt fult. Jag drar iaf upp mina så bara spetskanten sticker ut under shortsen ;)

2011-08-02 @ 08:53:02
URL: http://honestgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0