Hot or not




Behöver jag säga nått? Att folk frivilligt tar på sig något som ser ut som min gammelmormors trosor bara för att folk har sagt att det är modernt är ju sjukt !? Är vi zombies eller? Inte okej! UUUUUUSHHH!!!!!!! Detta är ju ett bevis på att jorden kommer gå under asså ...


Samma sak här: Behöver jag säga något? Dessa är ju bara så självklart snygga :D Så sexiga och sånna hära är desutom extremt bekväma :) Älskar dom <3 

Jag tycker det är så sjukt stört att folk inte vågar ha på sig kläder för att de är för annorlunda eller att folk har på sig vissa kläder bara för någon säger att det är mode (?) Jag har alltid på mig det jag tycker är snygg och det jag gillar!!!
Våga gå imot strömmen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0