Vår kännslor

Idag har jag vårkänslor i hela kroppen :D Jag blir så glad av solen och allt :) Tänkt demonstrera mot vintern och ta på mig min vårjacka och convege idag :D Det kändes så himla bra och man får ett litet lyckorus i hjärtat ;) Det var tänkt att ja skulle gå på Zumba idag, men mamma hörde att ja fortfarande hostar massa så ja får inte gå :( Jag vet att man inte ska träna när man e sjuk, men ja är ju nästan frisk :O

Nu peppar ja freda för då ska ja iäg på fest hos lilla Jenny som fyllt 18 :) Det kommer bli skit kul :D

Nu har jag en liten fråga till er. Vad tycker ni är snyggast skinnjacka, biker jacka eller jeansjacka? Eller nått helt annat? Själv har ja en biker jacka, men ja gillar vissa jeansjackor me :D



Denna hade ja ida :)


Överredigerad och osminkad bild ;) men haha :P

Nu ska ja ner på gågatan med mamma och köpa semlor ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Mimi

Skinnjacka är hur snyggt som helst! Och det känns väldigt vårigt och mysigt!! Jag älskar det! ^^

2011-03-08 @ 19:46:15
URL: http://milouw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart är jackan köpt? :D gryyym!

2011-03-10 @ 15:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0