Hot or not




Dessa coolt skärda halternek bikinis :D Tycker att skärningen är extremt snygg och de ger en liten rockabilly känsla. Dessutom tkr jag att brösten ser jätte snygga ut i den ;) Folk brukar säga att man får ju så ful bränna i en sån här, men man kan ju ta av bandet på nått sett :D Riktigt snyggt tkr ja och det är något som kommer hamna i min sommargarderob :D


Den så kallade bandeau, jag kan inte förstå varför alla har dom (?) Jag tycker inte det är snyggt alls och de får brösten att se 2 storlekar mindre ut och typ "låga" eller vad man ska säga. Jag hatar verkligen allt med dom :O


och så ser det ju ofta ut såhär med när man har dom. Ser ut som att man inte har några bröst, men det lilla man har hänger utanför (?) Jag förstår verkligen inte varför så många har sånna här? Kan någon förklara det för mej snälla?

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Bexi

har sån ;) skön att sola i. tycker inte heller om dom så mycket dock. brösten ser ihop tryckta ut. haha

2011-03-08 @ 19:35:44
URL: http://lindarebecka.blogg.se/
Postat av: belinda =3

sv: Tack!<3 jag älskar att få sånna kommentarer!! :D<3



krma<3

2011-03-08 @ 20:11:33
URL: http://bellipersson.blogg.se/
Postat av: Elina

Det beror på att det i stort sett är det ändå butikerna säljer, så man har inte så många andra valmöjligheter. Jag hittade iaf på en snygg, "virkad", trekants :)

2011-08-02 @ 09:03:13
URL: http://honestgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0