Snabb update

Hej mina psychos :)
Gud vad jag saknar min blogg. Är jag beroende? Haha ;)
Vi åkte inte till Lisseberg i torsdags, vi åkte upp till West Coast Riot och tänkte att wtf vi kan lika gärna leka häär istället :P Inte riktigt min musiksmak, men de va skit kul iaf :D
Linda blev balanserad på en stol på en gubbes tänder på freakshowen :D Det va grymt :)
Igår va första dagen på Metaltown och vi hade skit kul :D
Nu ska vi snart iväg igen, folket gör sig iordning medan jag sitter här och sippar på en powerjäger och lyssnar på Avenged Sevenfold :P Det gillar vi ;) Hahah
Men nu kommer taxin så nu måste ja dra. Puss på er mina psychon. Kommer bättre blogginlägg så fort ja kommer hem :D



Bjuder på en väldigt vacker bild på mig själv :) Herr Wenger (hatten) får inte följa med på Metaltown, för han åker av när jag headbangar :/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0