Pluggdag

Wihu nu är jag ledig :D Är ledig från och med idg tills på tisdag ;) Men jag måste plugga massa nu iaf :( Ska plugga matte och göra arbeten i psykologi, geografi och tyska :( Hatar alla som redan har sluta (neej jag älskar er, men är avis som satan) Har ändå bara idag, imon och månda att pugga får på lörda är det parkfest och jag ska ha förfest och på sönda blire bakisdag ;) Jag skulle egentligen redan börjat plugga, men jag har verkligen inte orkat. Istället har jag kollat runt på olika makup artist utbildningar och målat denna otroligt vackra bild i paint:



Bara för att vi är grymt snygga och sjukt tippycore ;) hahah och jag äger på paint (NAAT..)

Nu ska jag faktiskt sätta igång och plugga, annars kommer ja ha panik på månda :O

Puss på er mina psychon ;)




Kommentarer
Postat av: Becka

Sv; jaaa..helt klart snyggaste bilden :*



Jag älskar din lilla fina paintbild också :D<3

2011-06-02 @ 12:34:14
URL: http://lindarebecka.blogg.se/
Postat av: Becka

Sv; men röv också! D: värsta tönten med...

2011-06-02 @ 14:58:57
URL: http://lindarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0