Virus

Hej mina kära psychon. Nej jag är inte död, men tyvärr är min dator de :( Jag skulle klicka upp en bild på google och helt plötsligt försvann allt på datorn och det kom upp massa felmedelande och skit :( Hatar att viruspogrammet på min skoldata suger :(
 
Men, men nu får jag låna Amandas dator ett tag iaf :D Iförrgår skulle Amandas och mitt toga party varit, men vi blev inte så många så vi körde lite grillning och chill istället, men det blev riktigt roligt iaf :) Dock var jag trög och gick inte och la mig föräns kl 21.00 dagen där på, vilket innebar att jag hade varit vaken i 39 timmar i sträck. Så jag var lite trött ;)

Men jag får ta och rycka upp mig, för idag kommer min lilla älskling Alexandra hit :D Jag har saknat henne som bara den. Men eftersom jag är så grymt trött lär det bara bli mys och någon film typ och massa massa prat :D


Sötaste vampyr Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0