Grillning

Igår åkte vi till Nicke, men Nicke hade låst ut sig så vi åkte till den lilla affären i Mörlunda och köpte massa kött och grejer och sen så åkte vi hem till Pontus och grillade :) Det var jätte mys ^^


Som sagt mitt hår är rosa :(


Tysken och Nicke




Pontus Vovve


Pontus


Alex


Amanda


Rodney


Mattias (tysken)


Mumsiga champinjoner med ost i :P


Haha vi köpte bananer för 53 :- Haha sen va de nästan ingen som ville ha :(


Alex och jag stod och dansade till Goo Bananas låten när vi grillade bananer ;) haha


Senare på kvällen gick jag en sväng med Madde och sen en sväng med Alex :)



Hej då bloggen nu drar jag till Kolmården, får se om jag hinner blogga lite innan jag drar iväg till Emmaboda ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0