Hårfärgningsdag :D

Hej allihop :D

Idag har Beckus, jag och Julia färgat håren hela dan :D Becka va jätte dutti på de :D
Vi va där och färgade från kl 12.30 till kl. typ 17.00 :O Så nu e ja jätte trött och orkar inte skriva ;) Ja lägger ut fler bilder imon, för nu ska ja tvinga Madde att glo på film med mej :D

Här får ni en bild iaf på resultatet, dom andra bilderna kommer imon :D

Ush va sur ja såg ut :O

Julia va ganska blond innan och nu har hon blekt de mer och färgat blå slingor :) Jag har färgat min utväxt och färgat håret rödare och färgat luggen och två tails svarta :) Becka försökte bleka två slingor i luggen, men de blev denna coola färgen istället :)

Som sagt fler bilder kommer imon. Imon börjar skolan igen, fast inatt ska ja sova hos min lilla födelsedagsflicka Madde <3

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Aleex

Vart skit snyggt med d svarta i luggen Alex ! :D <3

2011-01-12 @ 08:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0