Grattis Madde :D

Idag för 18 år sen föddes lilla Madleinne Tanya Gutierrez Cortez. Bara 16 dagar senare föddes lilla ja (inga pinsamma mellannamn nända ;)). Madde växte upp i Mörlunda och jag i Målilla, typ 10-15 minuter ifrån varan. När vi började högstadiet flyttade Madde till Målilla vi bode två minuters gångavstånd och gick i samma skola, men viste inget alls om varan. Inte föräns en halv termin in i ettan på gymnasiet lärde vi känna varran och tur va de :D För du e min absolut bästa vänn gulleplutt. Vi e inte så lika, men liksom vi klickar :D Vi kan liksom sitta med varsin data och bara nörda och knappt säga nått och ändå har vi jätte kul :D

Min lilla Madde är underbara och den bästa vänn ja har haft :) <3

Va känsligt de blev nu ;O Bara för de ska ni få roliga bilder :D För ja äger på paint ;)




Julia och ja ville ge Madde en kossa i pressent, men Madde sa att ja inte skulle ge henne några pressenter så ja lämna tillbaka den ;) hahaha


Kommentarer
Postat av: ModelBea

Dagarnas bloggvinnare är uppe nu! Hoppas att det blev just du!



Kram Bea

2011-01-10 @ 13:18:55
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: Madde

Tackis min lilla dröga böga alex pallex<3

2011-01-10 @ 19:19:54
URL: http://luvven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0