shampoo


Mina absoluta favorit shampoon och balsam är helt klart just nu John Friedas radiant red och Redken color extand. Jag tycker att dom är extremt bra :)

Den första är som man hör på namnet för rött hår, det gör så att färgat rött hår håller sig rött längre. Den gör håret jätte mjukt och luktar jätte gott tycker jag. Jag har inte provat inpackningen, men när man använder balsamet så känns det som om man har använt inpackning, så inpackningen måste ju vara jätte bra :D

Den andra har jag inte provat något mer än shampoot, men den är jätte bra :) Man får jätte mjukt hår och de känns som att håret blir starkare på något vis ;) Dock luktar den inte lika gott som den första, men den luktar gott den med :)

Båda har fått min hårfärg att hålla otroligt länge :) Färgen brukar blekna efter en månad nästan, men nu har den hållt jätte länge :D




Ska man dock hålla sig till låg budjet så brukar det bli VO5 fade defy. Man får en stor flaska får lågt pris haha ;) och den funkar bra och luktar ganska gott.





tummen upp för rött hår :D


Kommentarer
Postat av: Mimi

Det måste nog vara Fructis Blåbär och acaibär eller Matrix silver schampoo! Båda får mitt hår att lukta jääättegott!! ^^

2011-03-08 @ 21:27:53
URL: http://milouw.blogg.se/
Postat av: jennie

ÅH, vill också ha rött hår >.<

2011-03-08 @ 22:10:40
URL: http://jenniestillnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0