Psykologi är svårt!

Nu sitter ja i skolan och har psykologi och fy va svårt det är! Ska skriva en uppsats om massa saker (?) Typ om onska och en en film vi sätt och få me massa psykologiska gubbar och bläää. Varför valde jag detta på individuella valet? Va dum jag är !

Jag har massa att blogga om när ja kommer hem för jag tänkte blogga igår innan Oliver kom och då han jag inte och sen tänkte ja blogga på kvällen men då va ja trött och sen tänkte jag blogga på morgonen, men då va Oliver så mysig att jag ville mysa med honom istället ;) HAHA

Jag slutar iaf tidigt idag. Jag ska bara ha denna lektion (psykologi B) sen klf (klassföreståndartid) och sen Psykologi A sen slutar jag :D Då ska jag plugga lite. Min smartis till pojkvänn ska hjälpa mej med matten och sen ska jag blogga och sen ska Oliver och jag gå en promenad ner till Willys och köpa fredagsmys ;)

Nee nu måste jag nog fortsätta med den dumma uppsatsen :(

Puss




Kommentarer
Postat av: sauwraa

håller med om att psykologi är svårt! :((

2011-02-11 @ 10:00:09
URL: http://sarapara.devote.se
Postat av: pompe

psykologin e ju faan skitkul jue D:

2011-02-11 @ 10:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0