Linser

God morgon :)

Idag har ja lååång sovmorgon vilket inte innebär att sova länge för mej eftersom ja alltid är morgonpigg utan det inebär att jag går upp i samma vanliga tid, men att ja kan ta längre tid på mej med smink och hår och att jag kan sitta vid datorn längre :D

Han till och med göra en hairtuturial idag, men den blev fail. Ska jag lägga ut ändå?

Vet ni jag har äntligen hittat dom perfekta linserna :O Och dom är inte helsvarta som jag ville ha från början :D

MakeLooks Circle Lenses Black star Utan StyrkaMakeLooks Circle Lenses Black star Utan Styrka
Så här ser dom ut :D Ett par svarta cirkellinser :D Färgen i mitten blir den färgen man har på sina ögon, vilket i mitt fall då blir blå ;) Tycker dom e sjukt fina :D

Vad tkr ni?


Kommentarer
Postat av: jainaba

fan va fina!:O vart kan man köpa dem ? :D

2012-10-14 @ 20:41:38
URL: http://jainabaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0