Alla <3 dag





Jag har ingen att fira alla <3 dag me :( Jag är verkligen en sån som älskar alla hjärtans dag och tycker att den ska firas ordentligt :D Men nu är ju Oliver och gör sin vinterutbildning :( Så jag har sprungit runt och njutit av att hjälpa amanda att göra sig iordning. Jag har sminkat henne, plattat håret och lånat ut kläder. :D (Ni ska få se bilder sen ;))
Så här såg förra alla <3 dag ut innan Oliver och jag drog iväg på resturang :)





Nu ska jag äta och sen plugga inför svenska provet vi har imon :( Språk historia :( Blää... Sen ska vi göra våfflor me :D Dom e ju hjärtan ;)


PS: Det kommer riktigt roliga bilder på bloggen snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0