Hot or not



Nu kommer jag nog göra ganska många sura, men som vanligt säger jag bara vad jag tycker ;)



Skejtsockor

Jag vet att väldigt många har sånna just nu, men jag tycker verkligen inte om dom ! När jag ser dom tänker jag liksom på svettiga äkliga strumpor. Dom ser ju ut som fotbollsstrumpor, eller är det bara jag som tycker det? Dessutom tycker jag att benen ser kortare ut när man har sånna och sträcken liksom får vaderna att se tjockare ut :S Kanske bara är jag som tycker så, men säg gärna vad ni tycker :)



Overknee socks
Enligt mej är helt vanliga svarta overknee socks något av det snyggaste man kan ha i höst. Jag tycker att det ser sjukt sexigt ut på ett bra sätt. Benen ser längre ut och det ser sjukt mycket snyggare ut än liksom bara vanliga tights. Ett måste i höst enligt mej i alla fall.


As söta overknee socks från attitude ^^




Kommentarer
Postat av: Emmie

För mig spelar det ingen roll om de går över knäna eller ej när det gäller höga strumpor, bara det att de är bekvämare om de är längre, allt handlar om att man ska ha rätt storlek, det fulaste är när de typ skär in i benet typ......

2011-09-05 @ 11:30:38
URL: http://nittonniotre.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0