first day of shool



Hatt - Marknad (finns likadan på shock)
Oversize linne - Gina Tricot
Väst - New Yorker
Shorts - Family House
Knästrumpor - Primark (London)


Första dagen i skolan är avklarad! :D Hade visserligen bara en lektion, men iaf ;) Var jobbigt att ta sig upp ur sängen iaf :P Somnade när jag kom hem ;) Nu ska jag få lite ordning på mitt liv och städa mitt krigzon till rum och sen ska jag ta och plugga lite. Japp ni hörde, hade bara en lektion, men ska redan börja plugga ;) Ska läsa boken Thérèse Raquin av Émile Zola :(. En roman från neutralismen :( Men vem vet den kanske blir bättre :)



Puss på er mina psychon :D


Kommentarer
Postat av: Hellolittlefella

Åh den har ja läst!! (A) Och alla andra på handels.. x) Den e skumm och ganska seg.. o; Lite allmän info (A)

2011-08-23 @ 21:16:32
URL: http://hellolittlefella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0