Emmaboda '11

Hittade några finfina bilder från Emmaboda som Swen har tagit :)
Det var första gången jag var på Emmaboda och jag va lite besviken. Stämningen var långt ifrån den som är i Hultsfred, men det kan ju ha varit det dåliga vädret. Sen var det ju verkligen ingen musik som jag gillar. Men det var grymt roligt iaf :) Jag lär defenitivt åka tillbaka nästa år om jag har pengar :)


Trollungen Frida och sötis Swen :)


Axel


Ja va lite blöt :(


Underbaringen Fluffy och jag teroriserade street church lite ;)


Frida, jag och Tim


Elin


Underbara festival :)

Hatar att sommaren snart är slut och att det inte blir några fler festivaler föräns nästa sommar :( Men jag har ju hunnit med fyra st i sommar iaf :) Och nästa år ska jag ha sparat ihop massa pengar så jag kan gå på massa festivaler :D

Nu ser jag fram imot Höstlovet, för jag planerar att åka upp till Stockholm och hälsa på massa folk då :) Underbart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0