Detox

Igår va det bara två veckor kvar till skolan börjar och då kom Angelina och jag på att vi skulle göra en två veckors detox ;) Under sommaren har jag inte varit snäll mot min lilla kropp :( Massa festivalmat och massa alkohol.
En detox är inte som alla tror att mantyp bara dricker vatten eller något liknande ;) Man äter inte mjölkprodukter, kött, vete och spanmål eller enkeltföklarat man äter typ bara saker som kommer från marken ;) Så igår va ja riktigt duktig, men fatta hur sugen jag blev när alla började äta glass :( haha men då tog jag en skål med fruktsalad och soyayougurt :D

Tänker inte skriva massa om precis vad jag äter och så, för jag tror inte ni hade tyckt att det var så roligt, men om en vecka tänker ja iaf skriva hur det går ;) haha

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0