Let's show our legs ladys ;)





Gina tricot's sommar nyheter ?! Herregud måste jag äns förklara? Hur kan dom sälja sånnt här? Det ser ju ut som tantkläder från 1700-talet! Jag gillar varken blommigt eller långa klänningar och dessutom har ju de två första kläningarna extremt ful skärning. Nån som köper sånnt här? Det roligste är att dom heter party dress! WTF liksom?




Här är några av mina sommarfavoriter när det gäller klänningar :D

•Älskar klänningar som är som den första, söt, enkel och för oss med lång överkropp får det benen att se mkt längre ut ;)
•Jeans korsett klänningen är ju jätte söt, men samtidigt sexig, en bra kombination ju ;)
•Dom sista är mina favoriter för alla slappiga sommardagar. Jag orkar aldrig bry mig så mkt om hur jag ser ut på sommaren och vill hälst att det är luftigt och skönt bara. Tänk att bara slänga på sig denna över bikinin och sätta sig på cyklen och trampa iväg till stranden :D





Kommentarer
Postat av: mandii

hot ;)

http://allmyfab.blogg.se/

2011-04-08 @ 12:26:52
URL: http://allmyfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0