Vollybolldag

Förlåt mina kära läsare för att ja inte bloggat ida :O På morgonen så hann ja inte :P och sen när jag kom hem typ klockan 14.20 så satte ja mej vid datan för att blogga och då somnade ja :O Jag sov ända tills 17 typ :O

Mina o-guggar ser inte ut som o-gubbar kolla :O:O:O:O





Ida har vi haft vollybolldag, och självklart gjorde ja så min klass vann NAAAT! Ja va inte me för ja kan seriöst inte spela vollyboll så ja skulle gå stadsorigentering, men de va så kallt att vi inte kunde vara ute mer än en halvtimme ;) Sen hade ja inget att göra så då glode ja på vollybollen och min klass sög :D Sen simmade vi, vi simmade typ tio längder sen orka vi inte mer så då satte vi oss i bastun, åååh va skönt de va :D


Såhär fin är jag när ja e osminkad ;O (okej erkänner ja har maskara på mej)



Min fina bikini som oliver köpt åt mej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0