Roligt liv man har :(

God morgon kära läsare ;D

Sitter och äter fil och pepparkaka och ska snart springa iväg och sminka mej lite. Idag smäller det! Idag ska svenskan in och religonen ska redovisas, sen är det bara geografin och en till svenska sak kvar. Eller bara, båda e skit stora och får ångest bara ja tänker på dom, ja skojar inte mår seriöst dåligt över dom arbetena asså. :(

Så idag efter skolan blir det altså att plugga tills jag går sönder, onsdan tror ja att ja skolkar för att kunna plugga klart och torsdan ska geografin lämnas in och redovisas. Hela helgen ska ja dessutom göra om en svenska grej. Vilket otroligt roligt liv man har :(

Såhär blir ja av alla läxor asså :O


Kom precis på att ja ska på studiebesök nu på morgonen och ja ska gå till ett ställe som ja inte hittar till :O Faaan asså, funderar på att skita i de.

Jag har provat min julklänning nu me. Den va fiiiiin :D



Ushipush ja måste göra något åt mitt tråkiga platta hår :O


Men nu måste jag fixa

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0