Bustier med nitar



Jag älskar verkligen detta plagg, det är så otroligt snyggt och sexigt, men dom är dock extremt dyra, kan inte hitta någon sådanhär under 1000 :-Därför har jag kommit på att jag ska göra egna sånna här :D



Man köper egna bustiers, det finns jätte fina på seconhandaffärer för ca. 140:- och två av dessa är även från Topshop :)


Sen köper man nitar. Ett hundrapack på shock kostar 98 :- :)

Sen kan man göra dom precis hur man vill, och ingen kommer att ha en likadan som du :D Och dessutom så sparar man massa pengar på det. Winning!
Jag ska fixa några sånna här när jag får pengar så ska ni få se resultatet :D



Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan hur har din dag varit hittills? :)

Kolla gärna runt lite i mina kategorier vem vet du kanske hittar något du gillar? Fan snackar jag om det är ju MIG vi pratar om så klart du kommer gilla den! ;)

2012-05-30 @ 15:30:04
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0