Studying like crazy

Hej alla små söta psychon.
Just nu håller jag på att plugga som en galning. Jag har prov imorgon som jag inte börjat plugga på än, en svenska inlämning som jag är sen med, filosofiuppgift och idag fick jag reda på att utkastet till projektarbetet ska vara inne imorgon!!! Döda mej! Men det är bara ta itu med, först provet, sen sa min handledare att jag kunde skicka in projektarbetet på måndag, svenskan är ju redan sen så jag får väll skjuta upp den ännu mer och sen göra filosofin ;) HAHA life sucks. Men jag har iaf beställt min balklänning idag :D Den kommer bli så fin ^^
Nee Stop blogging and start studying!





Puss på er mina psychon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0