Nostalgi shock

Vet ni vad jag åt idag? Solero shots !!! :D Eller så heter det ju inte längre utan Calippo Shots, men mums va gott det va. Jag fick verkligen en nostalgi shock ;) Kommer ni ihåg när man va liten och man köppte dom där? Brukade ni äta dom direkt eller vänta tills det smält? Jag brukade vänta tills dom va halvsmälta som en gegga och sen äta dom :D När jag åt dom idag så kom jag på att "hmm.. om man skulle hälla alkohol i detta, typ Bacardi razz skulle ju detta bli skit gott" Alkisvarning ;)



Förövrigt lyckades jag inte göra ett skit jag skulle göra igår så hela listan finns kvar :( Åååh va tråkigt, jag har verkligen börjat att hata att plugga, men jag måste ju få de gjort så nu får jag väll ta tag i det!

Puss på er mina psychon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0