Jeans

Som ni säkert vet så har jag ju en söt liten tvillingsyster som heter Amanda. Vi är lika i mycket, men absolut inte i klädstil. Därför tänkte jag börja med en Amanda vs Alex en gång i veckan. Kommentera om ni tyckte att detta var en bra idé ;) Hahah jag tycker iaf att detta va en rolig idé.




Amanda gillar det nya vårmodet med pastelfärgade jeans och hon älskar rosa. Jag gillar också färgade jeans.. om dom är röda ;) Haha nee, men det är ett snyggt mode, men inte något som jag passar i.
Ni kanske vet att jag näst intill aldrig har jeans på mig. Jag gillar jeans, men jag lyckas aldrig hitta ett par som sitter bra. (stor rumpa, höfter och lår, små vader och korta ben ;) ) så istället brukar jag ha shorts på mig. Men jeans som jag verkligen gillar är trasiga jeans. Jag tycker att det är jättesnyggt och framförallt till våren/sommaren. Jag hade ett par sånna som jag älskade, men dom gick sönder :(



Kommentarer
Postat av: amanda

KUL! :D

Dock gillar jag de ljusblå jeansen bättre ;)

2012-03-15 @ 11:43:31
Postat av: Johanna

Var gärna med och tävla om att bli veckansblogg och få chansen att länkas inför mina 500+ unika besökare!

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/11-mars-2012-veckansblogg.html#comment

2012-03-17 @ 12:16:15
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0