Internetstrul

hmm.. Bredbands bolagets internet har varit nere i hela Hultsfred sens igår :( Men nu äntligen funkar det :D Igår var jag och shoppade med Madde och Julia. Ja va tvungen att hitta en klänning till bröllopet jag ska på på lördag, men självklart blev det massa annat också ;) haha (bilder kommer senare idag)
På kvällen kom Annica förbi hemma hos mig och Jakob och det blev några drinkar och massa snack. Sjukt mysigt, men då va jag redan så trött efter shoppingen så jag vet inte hur social jag egentligen va :/
Idag har jag vart hemma hos min kära mor och skulle hämta ett par skor till i helgen, men det blev att vi lunchade lite ute i bersån och massa snack och mys :)
Aja nu ska jag fixa lite bättre inlägg, men nu vet ni iaf varför jag har varit borta så länge ;)



Sitter hemma hos mamma och lunchar :)


Julia, Madde och Annica :)


Kommentarer
Postat av: julls

2012-07-04 @ 20:55:43
Postat av: julls

Wow gammal bild x) hihi

2012-07-04 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0