Bla, bla, bla

Hej mina psychon. Min laddare till datorn har pajat :'( Tråk tråk, jag som tänkte börja bli duktig på att blogga igen ;) Aja det är bara att köpa en ny. Igår var jag hos docktorn och kollade upp min cp-knöl. Det va som jag hade trott en ganglion som ska gå bort av sig själv :) Skulle även ta blodprov för att testa om jag är glutenalergiker (vilket jag vet att jag är). Om ni inte redan viste det så haaataaar jag sprutor!!! Men det gick ganska bra faktiskt inget skrick och panik denna gång :D fick ligga ner och ta den och mamma håll mig i handen (jag är en mes). Jag kallsvettades lite och vart lite snurrig, men annars gick det asbra :) Mycket bättre än att man försöker slå ner sköterskan och skriker och springer ifrån och svimmar iaf ;) Vem vet jag kanske kommer klara att tatuera mig ändå :D
 
Ååh jag har blivit en sån dålig bloggare och bloggar ju inte om någonting längre. Har haft en del roliga utekvällar och annat roligt som jag inte skrivit om. Men ny ska det bli ändring. Nu ska bloggandet bli som det va förr och jag ska börja fotta allt jag gör. Pinky swear :D
 
Idag har jag absolut inget planerat. Får väll bli ett träningspass, sen städa, sen promenera och sen bara lata sig med en lång dusch, fotbad och min braiga bok :) Vad ska ni hitta på idag?
 
Oj det blev en lång text, men men :)
 
 
Puss på er mina psychon <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0