Sunny dreams

God morgon mina psychon :)

Just nu sitter jag hemma hos Jakob och äter cheerios utan mjölk (den va slut :() och målar naglarna. Känner mej skit trött, är nämligen förkyld, men måste ta och gå till skolan idag iaf :( Har ni tänkt på hur skönt alla som jobbar har det? Om dom är sjuka och inte kan jobba så behöver dom inte tänka på jobbet när dom är hemma, men om jag är sjuk måste jag ändå plugga och sen plugga ikapp det jag missade. Så det är bättre att gå till skolan fast att man är sjuk :(
Just nu känner jag verkligen bara att jag vill bort. Känns som att man har fastnat i samma tråkiga mönster med skola och plugg, hinna slänga i sig lite mat och sen kolla på idol eller nått annat dåligt pogram med Jakob innan man går och lägger sig. Missuppfatta inte nu. Jag trivs så extremt underbart mycket tillsammans med Jakob och han är den mysigaste, gulligaste pojkvännen i världen, men det är vardagen jag är trött på. Inatt drömde jag att Jakob och jag var på någon karibisk ö. Tänk va skönt det hade varit. Bara packa en väska och sticka iväg. Hmm.. hur mycket kostar sista minuten resor? Ääch glöm det jag är ju pankare än någonsin :(

Äsh de är bara bita ihop och göra det bästa av situationen :) Tror jag ska se till att plugga klart snabbt idag så att jag är klar tills Jakob kommer hem från jobbet så kan vi fixa ihop något gott att äta, tända lite ljus, ta en mysig promenad och bara vara mysigt nykära ^^ Haha :P

Förlåt om detta var ett otroligt tråkigt inlägg, men har hört att det fanns folk som gärna ville läsa mer om mej och såhär ser mitt liv ut just nu ;)


Utan min lilla fluffis så hade jag drabbats av tristess ;)

Puss på er mina psychon


Kommentarer
Postat av: Tess

hoppas lite dans kan förgylla dagarna då :) fast kanske inte så bra att dansa om man är förskyld men ja hoppas ni tjejer vill gå och att de gick bra med. och har ni inte pratat med dom på fritidsgården så kom förbi ikväll :)

2011-09-14 @ 10:14:55
URL: http://lifestylebytess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0