Virus :(

Varning för tråkigt inlägg, men jag måste klaga!!



Jag har fått virus på datorn :( Den åt upp mina dokument :( fast dom viktigaste är visserligen kvar :/


Allt med ett kryss på går inte att öppna :( Och detta är mina skolarbeten :(

Så jag gjorde en genomsökning med panda, som är det virusprogrammet vi har på våra skoldatorer. Men jag laddade även hem AVG, som jag har på min andra dator och kolla vad jag märkte


Om det inte syns så är alla saker AVG hittat Panda!!! 502 fel hittade AVG och alla var Panda. Panda hittade inga fel (?) :S

Men det går inte att avinstalera panda, för då måste jag ha ett lösenord (?) och det kommer aldrig vår PC ansvariga ge mig eftersom alla skoldatorer måste ha panda :(

Så jag får väll lämna in den så han får omformatera den som han gör med alla andra datorer det är fel på :(

TRÅÅÅÅÅK!!!

Nu är jag så trött på allt som har med skolan att göra så att jag dööör!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0