Lördag

Hej mina psychon :)
Nu har jag vart duktig och fixat lite tidsinställda inlägg tills jag är i London, så att ni inte missar hot or not och veckans sommarputfitt och sånt ;) hahah Vet ju att nu inte skulle klara er utan dom ju ;)

Jag ska ha med mig kameran så jag ska fota och fixa videobloggar och grejer ;)

Och vad händer idag då? Jag ska packa mina saker :) Jag ska gå hem till min kära morbror och skriva ut biljetter till några av sakerna vi ska hitta på, Jag ska skejta lite och sen ska jag hem till Linda och Nicke och hitta på någonting :D Kanske blir grillning eller nått annat kul ;)

Vad ska ni hitta på idag då?

Bjuder på en mycket vacker bild me ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0