I vårt fantasiland

Igår åkte Rodney, Amanda, Nicke, Linda och Jag och åt pizza ;) Fast jag mådde illa så jag åt typ ingenting ;) Efter det så gick vi och köpte glass och jag åt en piggelin för dom kommer alltid vara godast. Sen så gick vi och lekte i lekparken, men Manda va tvungen att packa så då blev det helt plötsligt bara linda och jag kvar :O Men vi hade kul och lekte i lekparken :) Vi bygde ett sandslott :O Med enhörningshagar och torn och vallgrav och allt! Fet skilade va vi eftersom vi inte hade några spadar :D Ibland är det kul att vara barn ;) Sen följde vi med Nicke och Linda hem och kollade på Fenomen och åt popcorn. Det ni det var min dag igår ;)

Helt ointresant text kanske men nu får ni se roliga bilder ;)






puss på er mina psychon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0