New in :)



New in:
Lite dricka tills imon
Direction Pillarbox Red - Fanatica (köpte i deras affär men här är hemsidan: http://www.fanaticashop.se/shop/)
Skor - skonisse

Vist är skona söta ^^ Lite kär i dom ;)

Ska prova en "ny" hårfärg ;) Har ju använt Poppy Red innan, men första gången jag färgade det så blekte jag ju håret som man ska göra och då blev det rosa :( Andra gången jag färgade så blekte jag inte och då blev det så rött som jag ville ha, men färgen försvinner jätte snabbt. Så denna gång ska jag bleka det och använda Pillarbox Red istället :P Får hålla tummarna för att det blir bra :D


Första gången jag färgade med Poppy Red = Rosa :S


Andra gången jag färgade = Rött :D


Nu = blekt, grått, utväxt, tråkigt :(

Blir att färga nu innan metaltown iaf ;)

Puss på er mina psychon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0