Glad midsommar

Glad midsommar alla mina psychon.
Ååh jag bara älskar midsommar. Det är en av dom bästa dagarna på året tycker jag :) Det får en att tänka på lyckliga barndomsminnen och det får mig att älska Sverige :) Jag tycker att Midsommar bode vara Sveriges nationaldag! Jag ska fira midsommar med min familj och vänner till familjen. Vi kommer vara säkert över 30, kanske närmare 40 personer :D För oss är midsommar sill och potatis och nubbe, jordgubbar, grillning och brännboll och självklart massa lekar. Iår skulle det vara "mästarnas mästare" inspirerade tävlingar och frys (ni som har sätt Big Brother vet vad det är) Kommer nog bli sjukt kul :)

Och bara för att det är midsommar ska jag bjuda på lite bilder från förra midsommaren. (ja det är jag :P)






Powerking <3


Min vackra syster :)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 @ 19:04:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0