Valborg

Hej alla :)
Glad Valborg eller vad man säger ;) Vad händer idag då? Jo jag ska snart ta och göra mig iordning och sen fixa med lite mat, för snart kommer min mormor och morbror hit så ska hela familjen grilla :) Mys pys ju. Sen drar Amanda, Rodney och jag tre hus bort på valborgsfest. Hoppas att det blir roligt. Dock är jag verkligen inte på humör. Jag känner mig frustrerad och arg idag och ja vet inte varför :/ Men jag ska rycka upp mig och bli glad nu haha ;)

Ha en rolig valborg allihopa :D




Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Hoppas det vart en trevlig valborg! :D du vet inga skandaler?

2011-05-01 @ 01:12:59
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0