Krull

Idag istället för att platta håret som ja brukar så använde ja tratten på fönen ;) Detta är resultatet


Det ser faktiskt tom lockigare ut i verkligheten.;)

Det verkar inte som om det blir någon bio idag :( Istället får ja stanna ensam hemma och plugga :( Tror aldrig jag sovit ensam i ett hus i hela mitt liv faktiskt :O Det ni! Så är det när man har en tvillingsyster. Jag hade inte åkt buss själv föräns ja slutade åttan! Att vara själv är inget jag är van vid eller gillar.

Hade utveckligssamtal idag och det gick bra :) Och psykologi redovisningen gick också bra, men att göra psykologi B gick inte så bra eftersom Sammie kom till skolan idag och överaskade oss :D Jag har inte sett honom sens i januari :O Har saknat honom! Vi bestämde att vi ska ta en fika nån gång i helgen. :D


Samuelito ;) haha

Jaja nu får ja släpa mig tillbaka till psykologiböckerna och det oooooootrooooligt intressanta ämnet kriser :(

Puss på er mina psychon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0