Ibland är man trög

Haha bara för att jag inte orkar plugga så ligger jag i sängen med datorn och spelar dåliga fb spel och så tänker jag att hmm..jag kanske bode städa, diska, duscha, men nee jag kan inte för ja måste ju plugga ;) haha dålig ja är ;) Men nu ska jag sätta igång med pluggandet iaf för annars hinner jag inte med att zumba idag (plus att all min energi på fb spelen är slut)

Jag lovar att jag ska blogga om nått kul när jag är klar med mitt pluggande :) Två tråkiga inlägg i rad är inte snällt asså ;)



Min avatar på it girl haha

Puss på er mina psychon


Kommentarer
Postat av: Tina

sv: Tack för bra svar! Hitta nya bloggar! Ha det bra.

2011-04-17 @ 20:01:04
URL: http://ttinaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0