Plugg, plugg, plugg

Jag bara pluggar och pluggar hela tiden och på min lediga tid försöker jag hinna med att mysa med Jakob. Då glöms bloggen helt enkelt bort. Det är dåligt för jag älskar ju att blogga och jag älskar ju mina läsare. Men det tar ju tid att göra bra inlägg och det hinner ja helt enkelt inte. Ska försöka hinna med att kasta in några braiga inlägg i helgen.

Så vad pågår i mitt liv?  

* Jag har inprincip flyttat in hemma hos Jakob

* Jag pluggar sönder

* Jag har bestämt att jag ska skippa min bal för att jag ska åka till Wacken istället

eehmm inte så mycket mer. Jag försöker balansera min tid mellan allt plugg, mysa med Jakob, träffa kompisar, träna och göra saker jag gillar (blogga, fixa naglar, öva på  sminkningar, festa) Men jag hinner ju inte äns raka benen. Hur lyckas alla mäniskor ?!

Aja nu ska jag springa iväg till Jakob igen så jag hinner mysa med honom innan vi ska sova. Fan kom på att jag inte ätit nått än. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH!!!



Puss på er mina psychon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0