Scones

Ibland så kan jag  bli så sjukt myssugen, som igår, så då tog Alex på sig förklädet och var lite huslig ;)







Det var jättemumsigt ^^ och vi kollade på film när vi åt dom, men jag hann inte se klart hela för sen kom lilla fröken Linda på besök, fast Linda och jag kollade klart på filmen sen iaf. Vi kollade på Svinalängorna, den va väll sådär enligt mig, hade hällre läst boken :)
Sen på kvällen fick Linda och jag ett ryck att dra iväg och bada i duggregnet :) Vi packade ner filt, bullar och en termos med varmt vatten och te och tog med oss fröken Amanda och drog iväg till Hulingen (för er som någon gång varit på Hultsfreds festivalen så är det sjön som är på festivalområdet) Där var det visst några som campade haha :) Det va grymt kallt i vattnet (mitt första dopp för iår faktiskt) och vi stod länge innan vi slängde oss i och sen sprang upp och värmde oss med te. Varför har vi inte badat när det varit fint väder? HAHA nee lite orginell ska man ju va ;)
Det var iaf en sjukt mysig dag :)




Kommentarer
Postat av: Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

Hej på dig!



Tävlingen om en väska fylld med rock n' roll stuff är nu avslutad, kika in på bloggen och kolla om det var just du som vann.



Rock on!

2011-07-05 @ 17:18:19
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0