Tråk

Hej alla!

Asså nu händer nästan ingenting, men de e ganksa skönt :) Bara ta de lungt och slappa :P Igår va jag hemma hon Madde och myste, vi kollade på film och lite och som vanligt somna jag på soffan haha.
Får se om ja ska titta in hos henne idag igen.

Fick reda på att Oliver har fått en lägenhet :D Eller han ska kolla på den och vill han ha den så får han den nog :) En etta utanför Stockholm nära hans bas och ganska billigt, perfekt för honom :D Jag kanske kan följa med honom dit och kolla på lägenheten :)

aja jätte tråkigt inlägg, men nu vet ni ju iaf att jag lever :)




Kommentarer
Postat av: melinda

sv: hahah xD

2011-02-22 @ 16:39:01
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0