Bildbomb

Hej jag heter Alexandra och jag är fett dålig på att blogga! Ne men nu har de gått några dagar och nej jag är inte död, jag har bara haft annat för mej och verkligen inte kännt att jag har någon insperation. Men nu ska jag börja igen kära läsare så oroa er inte det va bara en liten svacka ;) Nu kommer en Bildbomd på vad jag har gjort när jag vart borta (fler bilder kommer sen) OBS! Det som står på vissa av pappershjärtarna stämmer inte.






Hahaha kompilcerat ;D tyckte de va as kul, men de tyckte inte Madde ;)


Mahahah


Teater

Pontus, Madde, Elin, Manda och Julia <33

Vi fick en hel påse med kondomer och roliga grejer ;D

Satt barnvakt åt mina småkusiner och vi hade pyjamas party med massa gott och Toy Story 3 :D

Puss på er


Kommentarer
Postat av: pompe

kan verkligen inte se vilka av hjärtana som inte kan stämma

2011-02-21 @ 13:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0